Kallt, snö, vinter.

Det är sådär fruktansvärt kallt ute nu. Det sjuka är att jag och Jeremy satt i fönstret för någon dag sedan och pratade om hur skönt det var att det inte snöat än. Samma natt satte det igång. Nu är det helt vitt utanför fönstret...
Vi tog med asta ut igår för att hon skulle få mysa i snön. Jag tror inte hon fattade riktigt, förutom att det var kallare än vanligt. Hon skuttade rakt ut i snön, sprang en meter innan hon vände sig om mot mig och började gnälla. Två gånger var hon ute i snön och jag tror hon blev lika förvånad varje gång. 
Jag tycker inte om snö, främst för att det blir jobbigt att gå, man blir kall om fötterna och när det snöar får man massa snö i ögonen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0