Gudjesus och elevrapporten

Hur dålig är jag på att plugga? Jag och Jeremy bestämde att vi skulle plugga idag, kan vi ju glömma. Vi har inte gjort någonting idag. Jag ska försöka få någonting gjort idag. Elevrapporten gav mig ordentligt med ångest och egentligen vill jag bara krypa ihop i fosterställning och gråta en skvätt. Men det går ju inte.
Redigerade lite bilder istället för att skriva klart det här inlägget och plugga. Har ätit en banan idag också så jag måste alltså laga mat.. Fy fan.
För någon dag sedan var jag nyduschad och helt osminkad.
Sjukt ovanligt.
Ser drogad ut också. Men det är ju inne.

..Eller var det förra året?

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Allt bra idag?

2012-03-11 @ 11:15:45
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0