1344

Igår var jag och Jeremy nere på stan. Det var väll ungefär det jobbigaste jag gjort på länge. Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, alls. Varenda människa gick in i mig, stirrade eller var ivägen. Jag kunde knappt andas och önskade lite att jag kunde få knuffa bort varenda människa som fanns (eller i alla fall sparka på lite smalben).
För mig är det inte ens kul att vara nere på stan, beroende på hur jag mår den dagen kan det gå lite bättre men oftast vill jag bara åka hem så fort jag kommer fram. Igår var ingen bra dag alltså - inte den sämsta men himla dålig. 
Idag har jag ingen lust att kliva utanför lägenheten - även om vi borde handla då vi ska ha myskväll ikväll. Som om inte detta vore nog är det fruktansvärt kallt ute idag. Jag hatar kallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0