Lördag 10/11-12

Klockan är morgon och jag ska strax gå och lägga mig. Det är svårt att inte vända på dygnet när det inte finns något att göra om dagarna, allt kostar ju pengar - som vi alla vet. När jag vaknar ska jag börja röja upp i lägenheten, jag måste få någonting gjort! 
Lägenheten är så liten att det är omöjligt att få den så fin som jag vill ha den, det är för mycket saker i ett för litet utrymme och det vi har här hemma nu är ju sådant som man inte kan röja ut i förrådet eftersom det skulle bli ett sånt himla spring med grejorna då. Jag ska i alla fall försöka så gått det går så får Jeremy hantera köket eftersom det är det värsta jag vet! Jag städar hellre resten än fixar köket - det är ju så fruktansvärt tråkigt! 
Jag ska också ordna ett städschema som vi får försöka följa även om vi inte orkar, vilket vi aldrig gör.
 
Imorgon ska jag nog ordna upp med kategorierna här i bloggen, finare namn och sortera in inläggen lite bättre. Jag kommer ju aldrig på några bra namn till kategorierna!
Och rubrikerna! Hur kommer man ens på rubriker? 
 
Några tips? Nehe? Okej.

Kommentarer
Postat av: Emma ❀ My Inspiration

haha ja rubriker är inte det lättaste. Oftast blir det en mening ur en låt för mig, eller kanske ett ord från en låt jag precis sitter och lyssnar på när jag skriver ;)

Svar: För mig blir det oftast datum eller tiden då jag blev klar med inlägget, haha :)
Bella

2012-11-11 @ 13:19:43
URL: http://myinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0