Önskelista!

Syster har bett om en önskelista här på bloggen. Önskar mig ju knappt någonting men jag skriver väll ner lite jag vill ha så kan du ju tipsa familjen ockå ;)

  • Tatuering
  • Pengar
  • Torka aldrig tårar utan handskar (boken)
  • Shadow of the colossus (Tv-spel)
  • En jätte fin väska som jag haft ögonen på.
  • Läppstift! typ Mörka och sånna som är rosa fast mer åt nude hållet - Men mer rosa än hudfärg, du fatter.
  • Inge mer.
 Kommer inte på någonting mer som jag suktar efter.. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar dig så mycket. Även jag verkligen inte visat det alla gånger så skulle jag göra vad som helst för dig och jag vill bara att du ska veta det. <3

Svar: Det vet jag snuttis! <3
Bella

2012-11-09 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0