2012-10-26

Det är jävligt. Att vara ung och ha pengar men veta att man inte kan spendera dem som man vill. Att oroa sig för hur det ska gå fram tills jag börjar läsa Matte B och Naturkunskap B. 
Med de problemen som varit här hemma denna vecka är jag ledsen. Det har inte gått ur skallen på mig riktigt. Trött, irriterad och ledsen. Och Kär - det är jag ju alltid. 
Torka aldrig tårar slutade i Måndags. För mig slutade det i Tisdags. Jag grät i en timme, blev tvungen att ta en paus i mitten och röka. Inte gråta en liten stund.
Sedan tog det nästan slut men det löste sig. Det är bra igen. Det gör fortfarande ont men det är bra, det går att leva med. 
 
Jag har ju lovat en bild på mig själv i nya hårfärgen. Ni får vänta lite till, just nu passar jag inte på bild.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0