Kan inte sova..

Det är nu på natten det känns jobbigt. Jag funderar, går igenom och försöker sortera minnen från de senaste veckorna. Ljud ifrån trappuppgången eller okända människor i byggnaden. Försöker sortera ihop allt vi ställt ut, vilka kläder, prylar och dylikt.
Det känns fördjävligt att inte känna sig trygg hemma längre. Kan inte gå ut i förrådet själv - Jeremy måste följa med.
Jag brukar inte vara rädd för sådana saker..
Det är väll bara att fortsätta försöka skämta bort det som hänt.

Imorgon ska jag besöka en studievägledare, som om inte det var jobbigt nog måste jag också tampas med detta.
Det blir besök hos polisen också innan jag ska försöka förtränga allt det jobbiga med väskprovning inne i stan med Jeremy.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad har hänt? :O

Svar: Har väll haft inbrott ommansäger.
Bella

2012-10-08 @ 22:34:48
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: Maria

Ajdå, hemskt :s
Hoppas det löser sej en del snart, man måste ju kunna känna sej trygg i sitt eget hem.

Svar: Så känner jag också!
Bella

2012-10-12 @ 00:44:07
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0